Proactive.

2011-05-17 @ 16:13:45

Alla tjatar om att om man har dålig hy, prova Proactive. Man läser det överallt på massvis av bloggar och alla säger att Proactive gör mirakel med sin hy. Så jag beställde hem ett paket för en och en halv vecka sedan och har använt det ända sedan dess och vad kan jag säga om produkten?
Meh. Jag vet inte vad det är med min hy på sistonde, för den blir bara värre och värre och jag kan inte stoppa det. Jag försöker på alla möjliga sätt sluta äta onyttiga saker enbart för att se om hyn blir bättre. Funkar det? Nej. Funkar då Proactive för mig? Inte direkt. Men jag ska inte ge upp, man ska ge en produkt tre veckor och om inget förändrats efter det så ska man överväga att byta. Men det känns som att jag försökt med allt. Men jag återkommer med ett resultat om en och en halv vecka. Då får vi se om jag hissar eller dissar Proactive.

Kommentarer
Postat av: Yodie

Har också hört av alla att det där ska vara värsta magiska grejen.. T__T poff så posta gärna vad du tkr o tänker kring dt!

2011-05-19 @ 08:01:53     URL: http://yohannah.blogspot.com
Postat av: Maja

Det tar ju ca.30dagar för hyn att anpassa sig till nya produkter så du kanske ska ge det lite mer tid?

2011-05-19 @ 08:35:09     URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Maja

Det tar ju ca.30dagar för hyn att anpassa sig till nya produkter så du kanske ska ge det lite mer tid?

2011-05-19 @ 08:35:14     URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0