Stargate och FF - hurray!

2011-09-17 @ 11:06:07
Den här helgen blir väldigt chill. Jag och brorsan är nämligen ensamma för våra föräldrar har åkt upp till Dalarna för att lämna av en present till min låtsas-farmor och hälsa på farfar och liknande saker.

Så jag och Alex ska idag titta på Stargate SG-1, spela lite spel, äta tacos och kanske glo på någon film. Bara hänga med varandra. Imorgon måste jag skjussa ut Alex till Stinsen så han kan klippa sig inför skolfotograferingen på måndag, sen ska jag hålla honom sällskap medans han hämtar upp saker på Webbhallen. Sen blir det nog att glo på lite mer Stargate SG-1 innan vi blir störda av våra föräldrars hemkomst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0