Slipper stressa som en galning.

2011-10-19 @ 10:57:07
Nu på morgonen satt säkert flera tusentals Twilight fans och väntade in att man kunde boka biljetter till TWIDAY. De tidigare åren har jag gjort samma sak, fast i år behövde jag ju inte det. Jag får ju gå på TWIDAY gratis i och med att jag ska jobba på Park biografen utklädd i år. Sitter just nu och tittar efter en bra lång svart mantel på alla maskeradaffärer i Stockholms hemsidor. Men hittar ingen fantastisk. Jag får lov att ut och kika i alla second hand affärer, dem har oftast ett stort utbud nu vid Halloween och allt.

Vaknade klockan 9 idag av att brorsan ville titta på några avsnitt av Modern Family innan han börjar skolan. Han börjar klockan 12.50 så vi har gott om tid på oss, men vi ska även ut och hämta pizza.

Ikväll ska jag och mina föräldrar till Frihamnen och vara publik åt David Helenius show, hans gäst är Felix Herngren. Min mamma ville ha Björn Skifs, och jag ville helst se Malin Åkerman men sådan tur hade vi inte. Skall väl bli kul ändå, han har ju sketcher och sådant i sin show. Alex ville inte följa med för han ville ha FF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0