När jag vann Edward Cullens bil.

2011-10-04 @ 20:40:04
Dagen då jag vann Edward Cullens bil. Bilder från Midnattsvisningen av New Moon. Video när jag blir intervjuad.
Är jag lik Jane? Kolla in länkarna om du är intresserad av berättelsen bakom titeln på det här inlägget.





När jag skrev om att jag skulle få köra New Moon bilen.

Det jag däremot inte fått skriva om än är när jag väl tog ut mitt värdebevis och visade upp det för tjejerna på Volvo Showroom och sen hämtade upp Edwards bil i deras garage. I filmerna är bilen mörkgrå, men jag fick en snyggare färg: VIT! Så fräsch och somrig, och vacker. Brukar inte tycka bilar är vackra, men den här vita skönheten var verkligen det. Jag och Pao såg säkert ut som rika Östermalms ungar när vi körde genom Stockholms innerstad för att sedan hämta upp våra väskor. Vi skulle nämligen visa upp Volvon uppe i Dalarna under Classic Car Week i Rättvik (det är en veteranbils vecka som hålls varje år där uppe). Vi hade vår alldeles egna bil under en hel vecka, och vi (pappa då) tankade bilen säkert 3-4 gånger under veckan. Så mycket använde vi den.









(Jag ser urfånigt lycklig ut på den sista bilden på mig och bilen). Det jag och Pao glömde fota var inne i bilen för där var det så fint och snyggt och alldelles underbart!





Tillbehör: Fullbombad.
ÄLSKAR DETTA! För min kära volvo hade allt man kunde tänka sig. Den varnade om t.ex en bil var i döda vinkeln, den varnade om man bytte fil utan att blinka, vi kunde öppna upp taket och nån kunde sticka upp sitt huvud och skrika på folk. Fast det gjorde vi aldrig. Sen hade den massa andra coola saker som jag inte kommer ihåg nu. Jag hade en underbar vecka med en underbar bil. Och den var för härlig att köra, sen såg vi ju också riktigt bortskämda ut när vi åkte genom Rättvik.
Jag älskade min volvo xc60.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0