Jobba på TWIDAY? Check!

2011-10-16 @ 13:05:12
Yup, ni läste rätt! Jag har fått förfrågan från SF Bio om jag kan jobba på TWIDAY och vara som ett par extra ögon och öron, och samtidigt vara utklädd. Det kanske blir någon grej på scenen även. Så coolt! Förmodligen tror jag att det blir att jag får jobba på Park biografen (vid Humlegården) så ni som läser detta: Boka på Park!

Självklart klär jag ut mig till Jane igen. Det står att Dakota Fanning är med i Part 1, så det funkar. Jag gillar sedan att hennes look har uppgraderats till en mer medeltidalook. I approve! Min klänning som jag köpte till New Moon premiären är ju helt galet perfekt. Den ser medeltida ut och samtidigt kunglig. Till det har jag röda linser, en lång svart mantel den här gången (är på jakt efter en perfekt lång, svart mantel gärna i sammet, och är inte för galet dyr), ett par svarta strumpbyxor och ett par kängor med kraftig klack. Har varit på jakt efter ett Volturi Crest Necklace men sådana säljs visst inte längre. Så synd, men äsch!

Här kommer lite bilder från inspelningen av Breaking Dawn så ni ser hennes uppgraderade look!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0