Fötter alltså...

2011-10-14 @ 19:39:09
... varför ska det värka så? Har jobbat idag från 11.30 till 18.30 och har så jädrans ont i benen och fötterna. Jag står i helt rätt skor, mina älskade Keds, men det var något med idag. Stod jag stilla för mycket? Meh, whatevs. Spillerill vad jag gjorde fel, jag har ju ont. Går ju inte att gå tillbaka i tiden och fixa.

Imorgon ska jag också jobba, så yay. Fick återbud av min gamla kompis Johnny på vår chill-dag, så jag kunde tacka ja när man blev tillfrågad om att jobba. Lite synd, hade sett fram emot att bara chilla.

Imorgon blir det att se Johnny English Reborn med pappa, Alex, Fredrik och farbror Janne. Skall bli kul, har längtat efter den här filmen!

Men nu ska jag sluta babbla på och bara lägga upp nya "Dagens" bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0