Måndag, Tisdag.

2011-05-24 @ 12:11:15
Igår måndag så fick jag läsa ett manus till en film som skall heta "Absolute Movie". Det handlar om historien bakom Absolut Vodka. Jättefånigt, och det kändes som att det var en besatt liten vodka älskare som skrivit ihop något och kallade det för ett manus. Nej, det diggade jag inte. Efter det så var det lunch, och efter det hjälpte jag till med att arkivera DVDer som de sen skickar ut till tv-stationerna. Sen fick jag gå vid 2 för Helena hade inget annat jag kunde sysselsätta mig med så skönt!

Idag tisdag så har jag hitills hjälpt till med att slänga massa gamla mappar på filmer de inte längre behöver. Det tog väl cirka två timmar, och man stod i ett litet klaustrofobisk rum med ingen luft - trevligt, mycket trevligt. Och nu den senaste timmen så har jag arkiverat mer DVDer. Nu är det lunch men är inte hungrig, så får se vad man får göra efter då. Imorgon blir nog en skön dag, slutar efter eller innan lunch för de ska ha städdag på eftermiddagen och eftersom jag varit så hjälpsam de senaste tre veckorna så behöver inte jag hjälpa till och städa. Skönt. Då ska jag hem, hyra en film till den sista skoluppgiften överhuvudtaget, titta på den och skriva ihop en analys på den och sen chilla - om det är bra väder så ska jag nog sätta mig på balkongen och mysa med Game of Thrones.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0