Måndag, Tisdag, Onsdag.

2011-05-11 @ 21:32:45
I måndags så fick jag läsa två manus om jag kommer ihåg rätt, kanske jag hjälpte till med kontoret med diverse saker. Konstigt nog kommer jag inte ihåg.

I tisdags så fick jag också läsa två manus, en skräckfilm med regissören från första SAW filmen och sen en urdålig film med Colin Firth och Emily Blunt som skall spela huvudrollerna. Usla var båda. Lite tråkigt!

I dag onsdag så fick jag ett manus till mailen från cheferna som just nu är på filmfestivalen i Cannes. Katie Holmes och Chase Crawford skall spela huvudrollerna, det var en ganska mysig berättelse. Sen så hjälpte jag bara till på kontoret tills dess att jag blev trött och fick gå hem.

Bara lite snabb info här, finns inte så mycket att säga annars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0