Förkylningen dödar ju en sakta.

2011-02-15 @ 17:40:00
Förlåt min kära blogg och mina enstaka läsare för den dåliga uppdateringen, men jag har tyvärr varit otroligt förkyld i nästan två veckors tid och har knappt använt datorn. Har bara glott på TVn dagarna ut och in.
Men för lite uppdatering:

Jag har ju faktiskt fyllt hela 19 jord år. Det var faktiskt den 16 januari, men ändå. Tänkte berätta det.
Jag har fått en sprillans ny byrå i mitt rum, en superduper fin en från Ikea. (Bild kommer nedan.)
Jag har fått in TVn i mitt rum. ÄNTLIGEN! Nu kan jag sitta vid laptopen och glo på tv samtidigt i sängen. Skönt.


Det är nog allt jag kan uppdatera med nu. En ny bild på moi kommer nedan, har för mig att jag inte uppdaterat med min nya frisyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0