80-tals fest

2010-09-20 @ 20:07:50
Nästa vecka så fyller min kompis Kathy 18 år. Hon hade först bestämt sig för att ha Svart, vitt och rött tema vilket funkade perfekt för mig som klär mig mest i de färgerna (minus vitt ;p)
Men i helgen bytte hon tema till 80-tal. Nej, nej, nej, nej... NEJ! Jag är så emot 80-tals mode! Benvärmare och starka pastell färger? NEJ! Jag och mina två andra anti-80 tals vänner fick också panik. Vad ska vi ha på oss?!
Men nu fick jag en idé. Madonna klädde sig galet coolt på den tiden. Och så fanns det grymma rockare på den tiden. Idéerna flög i mitt huvud.
Klart jag inte behöver klä mig i pastell färger! Jag kan vara 80-tals rockare!
För jag vägrar, som sagt, klä mig som människorna nedan. Även fast de klätt sig extremt.

Kommentarer
Postat av: Jennilie

På min 18-års fest hade jag också 80-tals tema men vi körde på det med extrema, det du verkar hata men det var så kul eftersom alla var så fult klädda och som man inte alls går omkring i vanliga fall men kul hade vi! :D Finns några bilder här; http://dayswithjen.blogg.se/2008/may/80-tal-forever-and-ever.html#comment



Sv: Tack så mycket och visst var det fynd :D

2010-09-20 @ 21:26:00     URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0