Uppdatering åter igen.

2010-10-02 @ 09:40:13
Nej, jag har inte dött. Har bara inte orkat skriva på bloggen i några dagar här.
I måndags var jag ju på den dära porrengöringen på Elisabethskolan på Söder. Det gick jätte bra och min hy ser betydligt bättre och fräschare ut!
Resten av veckan har jag inte gjort något specifikt, bara kommit hem trött och inte orkat slå upp datorn. Sitter till och med på min pappas laptop nu.

Ikväll ska jag på Kathys 18 års fest där hon har temat 80-tal (den dumma ungen xD). Jag avskyr 80-tals mode men jag har nog fixat ihop en ganska klockren outfit. Ett vitt linne under en svart, spets, volang kjol som går upp till midjan. Strumpbyxorna är midnattsblåa och jag har ett par svarta, basic skor till det. Runt halsen hänger det massa kedjor och några kors (som Madonna brukade ha det). Jag har sedan en kort, svart jacka med muddar och sen kommer jag självklart ha våfflat hår!

Jag är också jätte glad för i tisdags så fick jag reda på att jag endast har 3 körlektioner kvar. Jag kunde fått körkortet i somras men det var faktiskt mitt sista sommarlov och vem orkar gå upp tidigt varje dag eller stressa varenda dag för man vet att man har en körlektion tidigt på morgonen eller mitt på dagen? Jag orkade iaf inte det. Men aja, jag får iaf köra runt min New Moon bil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0