Snökaoset ger mig något positivt ändå.

2010-11-09 @ 17:24:33
VARM CHOKLAD!
Jag är lite smått besatt av det och bestämde mig förra året för att endast dricka det när det bara är snö ute.

Jag köpte ett par svarta skinnhandskar i MC-stilen
, behöver nog skaffa mig ett par MC-kängor också. Mina gick ju sönder, så just nu går jag runt med mina converse som blir dyngsura efter 1 minut. Jag har ju också mina svarta kängor med enorm klack men jag är nog den klumpigaste människan någonsin så jag vågar inte utsätta mina föräldrar för mer turer till sjukhuset.

Ska nog fota lite imorgon så de som läser bloggen (märker att fler och fler tittar in på min blogg, uppskattar lite kommentarer för att se vilka ni är :D) och inte bor i Stockholm får se hur kaoset ser ut. Helt galet!

Nedan kommer en bild från kyrkogården i Vällingby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0