Natten till torsdagen.

2010-06-03 @ 22:29:27
Jag anlände vid Sergel klockan 19.00 och ställer mig i den enorma kön. Var säkert 250 människor innan mig så jag visste att jag skulle få vanliga biljetter men det brydde jag mig inte om. Bara jag fick biljetter till det omtalade eventet!
De två tjejerna jag skulle köat med bangade 20 minuter innan jag skulle åka in så jag ringde min kompis Pao och hon sa "JA!". Där har vi en riktigt trevlig tjej som går med på att vara uppe hela natten för biljetter till ett event hon inte ens kunde gå på.
Hon kom typ klockan 20.00 och innan det hade min mamma kommit förbi och lämnat en camping stol och sovsäck.
Vi satt precis utanför Intersport när kön slutat flytta på sig. Så där satt vi tills klockan 6 på morgonen då de började organisera kön.
Vi hade jätte trevligt och satt brevid roliga människor som vi pratade med hela natten lång. Satt och spelade olika spel och hade det mysigt med våra sovsäckar och roliga konversationer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0