Vad hittar man på den stora datorn?

2011-03-27 @ 12:06:22
Ja, hmm! Jag sitter just nu och laddar ner The Sims Medeltiden på stora datorn för min lilla laptop klarade inte av det (fick blue screenies, se på min twitter vägg). Och på denna dator har jag samlat på mig massa saker under åren. Som den här söta bilden på min bror. (Han kommer mörda mig om han ser det här.)

Eller vad sägs om den här bilen? Förmodligen kommer min pappas T-ford se lite annorlundare ut, men ändå!



Vad sägs om denna bild då? Jag konfirmerade mig uppe i Dalarna (jag är lååååååååååååååååååångt ifrån kristen, gjorde det för presenterna som en moppe). Här står jag med min kusins unge Oscar och han är rolig.



Brorsan hittar alltid roliga saker på internet, som denna:



Ni för nöja er med det tills jag har något roligt att uppdatera om. Imorgon ska jag t. ex gå på en ansiktsbehandling på Elisabethskolan, hoppas nu min hy gillar den också.

Ciaaao!

Kommentarer
Postat av: Mark

We demand more updates miss lina!

2011-04-23 @ 16:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0