Hej lön!

2011-02-24 @ 16:59:28
Imorgon är den bästa dagen i alla månader - lönedag! Jag får denna månad lite mer än vanligt för vi hade inventeringen sista fredagen i januari. Jag jobbar ju vanligtvis varannan helg så att få jobba mer än vanligt är grymt. Speciellt när det kommer till lönen. Den här månaden får jag nog faktiskt råd med att köpa nödvändiga saker som jag längtat efter att köpa - en ny skinnjacka över 1000 lappen (för de är alltid snyggast) och skor! Åh, älskade skor. Har spanat in ett par underbara skinnskor på DinSko för 699 kr.

Snygga, eller hur?! Älskar dem. Älskar också färgen, funkar perfekt till min nya bruna väska. Hoppas de passar bra, för då följer de med mig hem imorgon. Även fast det är lönefredag och ALLA kommer vara ute så måste jag ut! Tänk om man väntar tills måndag och alla snygga skor är uppköpta? Inte OK. Sen ska jag nog ta och köpa mig en lite mindre version av den väskan jag har nu... Önskar att jag kunde visa hur min nya ser ut till de som inte sett den än, men den finns inte på H&Ms hemsida.
Så... ska kanske införskaffa mig med dessa väskor (har tröttnat på tråkiga svarta väskor):

Gillar starkt den sista, men den kanske är lite för stor att ta med sig när man ska på bio t.ex. För det är en liten väska jag vill ha... Äh, vi får se. Kanske köper båda. Ska spana in på Carlings också efter mysiga stickade tröjor, såg ett par i fönstret på Carlings vid Stureplan tidigare i veckan.
En skinnjacka ska jag nog ta och kolla på hos Sisters. Jag fick ett presentkort på 400 kr där i julas, så om man hittar en skinnjacka då för 1000 kr så är det superb.

Imorgon följer också Supernatural, säsong 4, med mig hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0