Dålig uppdatering under den senaste skolveckan.

2010-09-18 @ 11:03:49
Har varit upptagen med skola, körutbildning samt att bara slappa i soffan och dö av sömn. Jag vet inte varför, men hela veckan så har jag varit oerhört trött! Suttit i skolan innan lunchen och typ sovit. Har behövt köpa lyxkaffe på Espresso House (Vanilla latte, yum) varje dag för att klara mig genom resten av skoldagarna. Men ändå när vi slutat (runt 15-17.00) så har jag ändå varit ubertrött. Jobbigt värre!

Men jag är mycket glad - vi har skrivit klart vårt manus på vår nya vampyrfilm i skolan! Denna gång så återvänder min gamla karaktär Eira för att mörda ett kompisgäng som hamnat uppe i Dalarna. Hon har inte druckit nå människoblod på månader så hon blir väääääldigt hungrig när 4 st kompisar åkt upp till gården (där hon bott) för att kolla på ett hus de ärvt. I slutet av filmen så har jag och en annan tjej en lång konversation. Jag ville gärna ha en stor scen där vi äntligen får höra Eira prata lite mer, för i förra filmen så sade hon endast "Vi har inte tid att leka med maten." Jag tycker själv att jag är en urusel skådis (fast det tycker nog alla om sig själva) men vår gamla lärare gav alla i gruppen MVG på våra skådespelarinsatser. Okay... Men det skall bli kul att spela in filmen, så fort jag tagit körkort så drar vi upp till gården min släkt äger och så ska vi filma. Plan B (om jag ej hinner ta körkort innan höstlovet) är att vi åker tåg upp istället!

Senare idag så ska jag hämta upp ett till paket från Ellos jag köpt. Denna gång så innehåller det en superdupermysig tröja i fin militärgrön färg. Hoppas den passar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0