Släktens IT-tekniker.

2011-09-18 @ 19:09:06
Idag hade jag och Alex återigen det jätte mysigt och trevligt. Jag vaknade klockan 09.00 - konstigt nog - och bestämde mig för att väcka brorsan då också. Han kom upp ganska direkt, så vi glodde klart på Stargate SG 1, säsong 9. Nu har vi bara en säsong kvar, sen är det slutet. Då kommer jag grina som fan.

Efter det så körde vi hem till kusinen för att hämta upp honom. Alex skulle ju klippa sig i Stinsen (Sollentuna) så vi kunde ju lika gärna käka lunch med Fredrik! Pizza blev det, sen skickade vi in Alex till frisören - gick väldigt fort - och sen åkte vi hem till Fredrik då och fikade lite, så typiskt svenskt. Hälsade på Malte, deras lilla söta yorkeshire terrier, som jag inte sett sedan Classic Car Week (vecka 31). Hjälpte också Janne, min farbror, med hans dator. Han har nämligen inte lyckats installera Microsoft Office paketet 2010 på nåt år, så släktens IT-tekniker fick lov att hjälpa till och fixa.

Nu chillar jag och Alex i soffan. Jag sitter och lyssnar på mysiga låtar och rollspelar samtidigt som tvn är på i bakgrunden. Alex sover. Nu väntar vi på att mamma och pappa kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0