Mentalsjukhuset nästa?

2011-09-19 @ 20:02:47
Idag kom det in en kund, en gubbe i kanske 50 års åldern. När jag tog betalt av honom, så sade han: "Du påminner mig om en vilsen ängel. Ha det så bra bland vildblommorna!" och så sa han hej då.
... Okaaaaaaaaay. Mentalsjukhuset nästa?

Idag jobbade jag i butiken vid Hötorget från 11.30 till 18.30. Det är verkligen den tråkigaste butiken att jobba i för man ser inte dagsljuset för butiken ligger vid tunnelbanan, alltså i underjorden. Man ser inte vad det är för väder ute, man ser inte ljuset, mörkret - whatevs. Därför föredrar jag Sveavägen 73 eller Hantverkargatan. På Sveavägen så finns det en dator med högtalare, vilket betyder att man kan lyssna på musik eller kolla på videos när man inte har några kunder. I butiken på Hantverkargatan så kunde jag ju sitta och läsa Game of Thrones och glo på det nya avsnittet av Vampire Diaries utan att störas.

Nä men nu ska jag nog glo på andra bloggar och kanske nörda mig med att rollspela i WoW (Prologue).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0