Klockan är 05.51.

2011-09-25 @ 05:57:03
OCH JAG ÄR VAKEN! DET ÄR SÖNDAG, DUMMA KROPP. SOOOOOV!

Men nej, det gick inte. Vaknade runt klockan halv 5 och har försökt sova sedan dess men nooooope. Så här sitter jag med ett glas latte och undrar; vad ska jag hitta på?

Fast svaret på den frågan är ganska lätt. Spela Dragon Age: Origins.

Idag ska jag shoppa med en wow-kompis. Jag såg nämligen att fina Nevnarien hade köpt en vikingabåt i Gamla Stan som hon har sina smycken i, och det såg för fint ut. Okay, det där lät väl kanske som att hon har enormt mycket smycken, men det är en liten vikingabåt. Ingen riktig. Men det fick mig även att undra: Jag är Stockholmare, varför har jag ingen vikingabåt än? Så jag ska leta upp en idag. Jag fick ju lön i fredags.

Åh, kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0