Ett glas latte och en bra bok - check!

2011-09-13 @ 15:12:58
Nu står jag återigen här på jobbet och bloggar. Kanske borde sluta göra det och faktiskt arbeta.
Fast det är ju inga kunder inne i butiken just nu och det enda jag kan göra är att dricka min latte, läsa A Game of Thrones och blogga lite. Spanar in på andras bloggar också.

Är nu helt ensam tills stängningsdags och det är ju bara för härligt! Speciellt om det inte kommer in en enda kund fram tills klockan 18. Då kan jag läsa min underbara bok i lugn och ro.

Igår så såg jag säsongsavslutningen på True Blood och kan ärligt talat säga att säsong 4 var riktigt tråkig. Precis som i säsong 2, då det bara var massa onödigt sex heeeeela tiden. Säsong 1 var bra och säsong 3 grym. Säsong 4 följde ingen röd tråd och jag kunde till och med vänta två veckor innan jag kollade upp dem senaste avsnitten. Så tråkig var den senaste säsongen. Någon som håller med mig, eller har andra tanker kring det?

På fredag får jag äntligen se säsong 3 av Vampire Diaries.
Åh, vad jag längtat! Damon och Klaus - grymma killar, dem. Men vet ni vad jag får hämta upp imorgon då? Thor på Blu-ray och DVD + 3D (har 3D skärm på min laptop) för endast 259 kr. ÄNTLIGEN! Har längtat som attan sen jag såg den för fjärde gången på bio. Chris Hemsworth, yummmaaaa. Nordisk mytologi, yummaaa.

Aja, nu ska jag läsa A Game of Thrones!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0