En liten röd, lysande mus är alltid bra att ha.

2011-09-14 @ 19:11:18
Oj, vad det där kan missuppfattas. Rejält.

Har införskaffat mig en pytteliten datamus från Deltaco. Den lyser rött i mörkret - ooooooh. Tänkte att det kunde vara bra att ha en mus när jag spelar spel på min spelmaskin (som min dator kallas för). Jag har nämligen tänkt börja spela Dragon Age: Origins och jag kom sen till en del i spelet då jag måste scrolla med datamusen, och det gick ju inte så bra på min touchpad.

Men vet ni vad det bästa är? Den kostade bara 16 kr för mig. 95 kr kostar den för andra, vanliga människor men inte för mig. Awesome.

Visst är den sööööööt? Den är pytteliten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0