Det är inte ofta man får läsa Game of Thrones på arbetstid.

2011-09-12 @ 09:39:27
Nu sitter jag här på jobbet och väntar in att kunder ska komma in. På 40 minuter har det kommit in två kunder, vilket betyder att jag fått chansen att läsa Game of Thrones i lugn och ro här bakom kassan. Tänka sig att jag får pengar för det här, bättre kan det inte bli. Det kommer nog bli en lugn dag här i butiken eftersom det regnar ute, och folk har en tendens att inte gå in i butiker då. Jag vet själv att när jag är ute i regnet så undviker jag butiker eftersom jag oftast är dyngsur.

Är halvvägs genom Game of Thrones, och hoppas jag får läsa ännu mer när stofilen dyker upp. Hoppas, hoppas, hoppas att han slutar klockan 15.00.

Kommentarer
Postat av: m

allt bra idag? :)

2011-09-12 @ 11:03:24     URL: http://marinapalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0