Bloggar på jobbet igen? Fy på dig Lina.

2011-09-15 @ 17:41:46
Men jag har tråkigt!

Har väl kanske varit... 3 kunder inne sedan klockan 16. Roligare blir det verkligen inte. Men jag har, otroligt nog, inte läst ett enda kapitel av Game of Thrones idag. Gasp. Har istället glott på lite snygga jackor, bloggar och ut på människorna på Stockholms gator som just nu blir dränkta av regnet. He he he. Skadeglädje.

Har fått reda på att jag ska jobba på Hötorget nästa vecka måndag och fredag. Så inte hela veckan! Men man vet aldrig, jag är högst upp på deras lista av människor att ringa när det behövs någon. Aja, jag får pengar så jag ska inte klaga. Skinnjacka och ett par mc-boots står högst upp på listan av saker att köpa. När jag får lön för den här månaden då... I oktober. Suck.

Ikväll blir det att se THOR! JAAAAAAAAAAAAAAA! VICTORY FOR LINA! Det är för att mamma inte sett den och jag vill se den heeeela tiden. Inte sett Thor? HYR DEN. KÖP DEN. ÄLSKA DEN!

Nu ska jag nog faktiskt jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0