Omänskligt.

2011-10-13 @ 10:26:30
Att vakna upp klockan 7 är omänskligt. Men att bli väckt klockan 7 när man är ledig är hemskare. Visst, jag skulle ju följa med brorsan till tandläkaren för han skulle till min och pappas tandläkare för första gången och det är klart han inte skulle hitta själv i en av höghusen vid Hötorget.

Men jag fick iallafall tid att läsa A Clash of Kings i vänterummet. Jag blev klar med A Game of Thrones igår på lunchen. Och när Alex väl kom ut och vi började bege oss till T-centralen för att separeras där, så köpte jag scones på Espresso House. Så nu ska jag chilla i soffan med mina uppvärmda scones, smör, färskt malet kaffe med lite vanilj i och titta på någon serie. Kanske Angel, säsong 3. Eller kolla igen på Bones, första säsongen.

Det är härligt att vara ledig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0