Tisdag.

2011-05-17 @ 15:48:47
Idag vaknade jag upp och mådde riktigt dåligt med en sprängande huvudvärk och var yr konstant. Men jag tog mig in till praktiken för att inse att jag inte fått något manus från mina handledare så jag hade egentligen inget att göra. Men jag tog mig tid att hjälpa till med att arkivera saker innan jag nådde slutpunkten klockan 11 och insåg att jag inte kunde fortsätta. Jag sa till typ min tredje handledare (hon som tar hand om mig medans mina ordinarie är borta) att jag ville gå hem och hon var så snäll nog att erbjuda skjuss. Jag älskar verkligen människorna på min praktik, de är jätte snälla och omtänksamma. Man förväntar sig ju att människor som jobbar inom film är antingen jätte konstiga eller är riktiga bitchar. Men dem på kontoret visar att det är helt annorlunda. Älskar verkligen min praktikplats.

Så idag fick jag ju då inte så mycket gjort, men aja - hellre att jag går hem tidigt och vilar upp mig än att jag tar och stannar längre även fast jag mår skit och sen bli så pass sjuk att jag inte kan komma nästa dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0