The Host manuset har jag läst.

2011-05-07 @ 18:30:51
Först och främst måste jag säga detta: JAG ÄLSKAR MIN PRAKTIKPLATS!

Så, nu har jag sagt det. Varför? Jo, för jag fick läsa The Host manuset i fredags. Japp, du läste rätt: The Host manuset. Baserat på boken av Stephenie Meyer. Och som ett fan av boken så kan jag säga så här: Jag är inte besviken. De har tagit bort det som behövts, och sparat det som är bra att ha kvar. Det var ett bra manus. Inte det bästa jag läst, men bra. De har hållit sig trogna till boken och inte lagt in nya karaktärer eller helt ändrat om scenerna.

Beviset på detta finnes nedan, ett foto jag hann ta med mobilen innan jag behövde lämna tillbaka manuset.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Me like your rubrik "THE HOST MANUSET HAR JAG LÄST!" Får jag lov att rätta dig flicka fliiin "JAG HAR LÄST THE HOST MANUSET!" XDDD alltid roligt när du inte kan svenska<3

2011-05-09 @ 08:03:04
Postat av: Lina

Anonym: Det är meningen att det ska stå så. Att bara skriva "Jag har läst The Host manuset" låter så blankt. Mitt sätt att skriva just den texten är inte ren svenska och det är meningen. Förstått?

2011-05-09 @ 12:43:01     URL: http://andarana.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag driver med dig Lina <3 :)))) Detta är Yodie!!!!!!

2011-05-09 @ 16:22:39
Postat av: Lina

Men säg det då Yoda! xD Nu lät jag ju grinig!

2011-05-09 @ 18:44:13     URL: http://andarana.blogg.se/
Postat av: Yodie

MITT ÜBERFINA NAMN KOMMER ALDRIG FRAM JÖÖ :(( Hähää im a bean bitch

2011-05-10 @ 08:20:17     URL: http://yohannah.blogspot.com
Postat av: NU KOM NAMNET YODIE ME!

FAN DET SKA STÅ MEAN!!!!!!!!!!!!

2011-05-10 @ 08:20:50     URL: http://yohannah.blogspot.com
Postat av: Alex

Hej Lina,



Kunde inte kommentera på ditt nyaste inlägg av någon anledning, det ger mig en broken link (Grr).



Hursom borde du inte ändra banner tycker jag, bilden är snygg, och talar bra för alla vibrationer du ger i bloggen.



Roligt med din praktikplats, har du tänkt på var du ska plugga efteråt? Själv pluggade jag film utomlands efter Sverige, det rekommenderas starkt (väldigt starkt :P), men då borde du redan börja kolla på möjligheterna. Voodoo film forumet är en bra start! ( http://forum.voodoofilm.org/forumdisplay.php?f=29 )



Har du frågor eller så om filmutbildningar så är jag lite av en expert ;) det är bara och slänga ett mail till: [email protected].



Ha det gött!



MVH

Alex.

2011-05-10 @ 10:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0