Lördag, Söndag.

2011-05-16 @ 19:15:32
I lördags jobbade jag från 11-15 som vanligt. Min sista lördag jag jobbar nu på typ 3 veckor. SKÖÖÖNT!
Efter det mötte jag upp min familj vid stadion och så glodde vi på quarnevalen, eller hur det nu stavas. Min arbetskollega (den andra extra tjejen som jobbar i butiken) Lossan var med i det, på flaket 'Angry Nerds'. Hehe, roligt var det iallafall.
När man kom hem sen så blev det lite Stargate SG-1 avsnitt med brorsan tills man somnade och sen kom föräldrarna hem och lagade middag (tacos varje lördag) och sen blev det ju såklart Eurovision Song Contest. Det var ju riktigt roligt att se poängen bara flyga fram för Sverige. Men sen så vann en rip-off låt, tråk. Jag ska nu förklara varför jag tycker att Azjerbaijan låten var en ripoff. Någonsin hört låten Someone new av Eskobar med Heather Nova? Lyssna på refrängerna.

 

I söndags så hyrde jag och brorsan två riktigt bra och roliga filmer: Four Lions och Scott Pilgrim.

Rekommenderar båda starkt, så roligt vrickade och konstiga är de!


Kommentarer
Postat av: Yodie

Haha fick du nys om Scott Pilgrim @ min blogg lr ;) erkänn det e awesome!!!!!!!! :D

2011-05-17 @ 08:09:35     URL: http://yohannah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0