En skön dag hemma.

2011-05-08 @ 17:03:06
Idag har jag inte klivit utanför dörren, bara balkongdörren. Satt på balkongen från typ 12 till 16 och försökte bli lite brunare, men det gick inte så bra. Läste också lite ur 'Kyssen' av Ulf Lundell också, måste ha läst klart den för svenska prövningen till typ fredag och jag avskyr boken så mycket. Den är hemskt skriven och Ulf verkar ha fått Stephen King syndromet, bara babblar på om massa onödiga saker som inte ens har något med själva historien att göra. Urfånigt och blä. Av alla svenska böcker som finns ute, varför valde jag just denna? Dåligt val, Lina. Dåligt val.

Dricker min fjärde kopp kaffe nu och surfar runt lite och lyssnar på soundtracket till Something Borrowed. Finns massa mysiga akustiska låtar där så win-win. Min mamma och brorsa är på bio och ser den där nya 'Lincon Lawyer' eller vad den nu heter. Jag ville också på bio (inte den) men min mamma förbjöd mig... Jag måste sluta slösa pengar på bio.
Jag var ju faktiskt på bio tre dagar i rak i veckan. I onsdags gick jag och såg Thor för andra gången. I torsdags så var jag och brorsorna och såg Scream 4. Och sen i fredags fick jag ju se Something Borrowed (premiär 17 juni, ha ha ha ha. Nej nu är jag elak) och senare på kvällen så var jag och såg Red Riding Hood med Pao. Jag är lite av en filmnörd antar jag.

Aja, nu ska jag nog ta och kolla in nåt avsnitt av Saturday Night Live. Bästa komediserien någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0