Hur kan man köra in i en stor röd buss?

2011-03-16 @ 20:43:04
Så förkylningen har inte lagt sig i idé, den har multiplicerat sig istället men imorgon så blir det skola ändå - kan inte vara borta så mycket!

Men idag då så går jag in i Alex rum för att se hur det går för honom i Dragon Age 2, när jag plötsligt tittar ut genom hans fönster och min blick fastnar på en trafikhändelse på gatan nedanför.

En man hade kört in i en buss.

Det var ju bara för roligt! Så jag tog fram min kamera, zoomade in så mycket jag kunde och fotade händelsen. Polisen kom till och med och hämtade upp bilisten. Det var stopp i körbanan så alla fick lov att köra på trottoaren. Detta höll på i cirka en och en halv timme. Haha! Och ni skulle sett bussen efteråt - priceless! Den var het kvaddad.

Hur kan man köra in i en stor röd buss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0