Tio i tolv.

2011-06-28 @ 23:54:02
Här sitter jag i mitt mörka rum och klockan närmar sig tolv. Den är tio i tolv för att vara exakt. Utanför leker vinden med trädet på gården. Och här sitter jag och betalar mina räkningar. Klockan är tio i tolv.

Min kära vän Pao har lagt upp bilder från midsommar på sin facebook så dem hade jag tänkt sno här nån dag (höhö) och sedan visa dem för er som inte känner Pao och har sett dessa bilder. Vi flummade ju i Leksand.

Tidigare ikväll satt vi och tittade på mums-mums-Måns Zelmerlöv (han gjorde ett bra jobb) i soffan och sen hade jag och Pao hyrt Tamara Drew. Den var okej, ett bra tidsfördriv.

Men nu ska jag sova. Jag bjuder på den här bilden på mums-mums-Måns. Kom på att jag och Pao sett honom i verkligheten, han var ju på GAMEX förra hösten och spexade runt. Han är lika snygg i verkligheten.


Kommentarer
Postat av: mysan

Läs gärna min historia om mina två månader in och ut på sjukhuset! :)

har du vart me om samma? vill du fråga något elr berätta något du vart me om så berätta! :)

kram

Förlåt om jag störde! :(

2011-06-29 @ 21:34:49     URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: felicia

fin blogg :)

2011-07-08 @ 23:24:58     URL: http://felliskamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0