Onsdag - jag älskade min praktikplats.

2011-06-02 @ 12:39:28
Igår onsdag så var det min sista dag på praktiken på SFs inköpsavdelning (eftersom dem tar låååång helg). Jag fick läsa två manus (Story/Teller och The Lowenfish Party), det första manuset var helt klart det bästa (paranoid inception liknande film) och den andra var en typisk high school film (fast med bra casting).
Jag hade köpt två kanellängder till dem som tack för att jag fått varit där, och jag fick en slags goodiebag som tack för att jag varit där och hjälpt dem i fem veckors tid. Det var sorgligt att lämna dem, jag älskade verkligen min praktikplats. Jätte trevliga människor och jag fick ju göra det jag älskar mest - läsa manus. Jag skulle iallafall lämna in mitt CV igen så de kunde skicka vidare det till en annan tjej, så jag hamnar i deras (typ) databas. Kanske (kaaaanske) man får jobb i höst. Det vore ju lätt bäst.

Och vad låg i min goodiebag? JAG SKA VISA! Älskar, älskar, älskar min goodiebag.





  • Sherlock Holmes (tv-serie) på DVD
  • The Walking Dead (tv-serie) på DVD
  • Sagan om Ringen trilogin på Blu-ray (WOOOOOOOOOOOOT!)
  • He's just not that into you (film) på Blu-ray
  • Paranormal Activity (film) på Blu-ray
  • Sex and the City (film) på Blu-ray
  • 6 stycken biobiljetter
Jag älskar SF.

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Tack så mycket =)

2011-06-12 @ 09:45:46     URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0