Lite update och sådant.

2011-06-15 @ 22:31:48
Jag ber om ursäkt för min dåliga uppdatering de senaste två veckorna. Har varit upptagen med annat och inte hunnit blogga. Sen så tog dem ju min skoldator ifrån mig i tisdags (WOHOOOOOOOOOO!) så har inte haft någon egen dator att leka med, och brorsan lät mig inte leka med stora datorn. Trist.

Men jag visste sedan innan att min student present skulle bli min egna dator. Min pappa försökte tvinga på mig en Mac dator men fyfan vad jag avskyr Mac. Skitdator är vad dem är, tycker jag. Vi har ju haft Mac salar i skolan och vi föredrog att använda våra skitdatorer (Lenovo) istället. Det säger mycket.
Så i onsdags i förra veckan så stack jag och pappa iväg till Webhallen på Sveavägen och fick sjukt bra hjälp med att hitta en speldator till mig. Jag ville ju kunna spela spel som Dragon Age och Mass Effect på datorn, så ett sjukt bra grafikkort var ett måste.

Min pappa köpte en ASUS dator till mig. Tack pappa! För mer info om min superduperfina dator som ser ut som ett ubergrymtrymdskepp så kan ni kika in här. Grafiken är gryyyyyyyyyyyyyyyyyyyym. ÄLSKA!

I måndags var jag och såg Kung Fu Panda 2 med Pao
, jag behöver ju se den för att kunna få mina 2400 poäng sedan i slutet av bio festivalen. Den sög. Riktigt fjantig, kan förstå varför det är en barnfilm.

Idag såg jag X-Men: First Class med Pao, Alex och Fredrik. Den var helt okej, han som spelar Erik var supercharmig och James McAvoy är alltid mysig.

Nu ska jag baka chokladmuffins som mamma ska bjuda på jobbet imorgon. Vet inte varför egentligen men jag tycker om att baka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0