Upp till Dalarna!

2011-07-15 @ 16:45:00
Snart ska jag och min mamma sticka upp till Dalarna. Såklart min pappa och brorsa följer med också, men de sticker lite senare - Alex vill spela så mycket han kan på datorn innan de lämnar och han ska även övningsköra upp. Kanske är lite lugnare att köra upp senare på kvällen? Vet ej.

Vi kommer vara uppe i Dalarna tills nästa fredag. Då kommer vi hem (uppdatering kommer då) och lugnar ner oss hyfsat mycket fram tills dess att vi drar till Skottland. Efter Skottland blir det upp till Dalarna igen för Classic Car Week är ju då i Rättvik, då följer även Pao med upp.

Jag kommer inte ha något internet alls uppe i Dalarna (tror jag, det beror på om iPhonen vill vara snäll mot min Asus dator). Så förmodligen ingen uppdatering under dagarna men nästa lördag borde det komma något/några inlägg om vad som försigick på gården i Leksand. Jag kommer förhoppningsvis ha en ganska lugn vecka, bara sola och slappa på gården. Kanske åka ner till Leksand eller Rättvik när vi vill ha mat. Skönare kan det ju inte bli.

Vi hörs av nästa vecka, blogg och dess läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0