Skottland var som att åka in i en kalender

2011-07-31 @ 19:15:32
Nej, jag kunde inte hålla mig undan från dig, käre blogg!

Jag kunde ju inte sticka ifrån mina kära läsare utan att ge er ett smakprov på vad jag sett i Skottland. Så här kommer lite bilder på slott och sådant. Alla bilder är tagna av mig eller min bror (då menar jag bilderna tagna på mig) så copyright tillhör mig.









































Och sen blev jag inspirerad av Nevnarien, och fotade mina fötter lite här och var!





Sådärja, nu blir det inget mera bloggande på ännu en vecka men hoppas att bilderna från Skottland var bra nog som substitut för den veckan som gått? Kommentera gärna, jag kan se vad ni skriver även fast jag är i Dalarna!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hittade just din blogg här nu, gillar den :)

Åh så avis att du varit till skottland, mitt drömresemål! Fina foton föresten!

2011-08-04 @ 20:36:17     URL: http://secondsailing.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0