Shoppat idag!

2011-02-25 @ 16:53:10
Träffade min mamma efter skolan då jag slutar vid lunch och vi käkade lite ceasar sallad vid Thélins vid Fridhemsplan. Efter det så drog vi in till stan och shopaholicen jag kom inte hem utan något!

Leopard mönstrad t-shirt från Carlings, 149 kr



Lång stickad kofta från Gina Tricot, 49 kr.



Sen babblade ju jag om att jag var sugen på ett par skor från DinSko i detta inlägg men de passade inte alls. Synd, då de var så snygga. Men jag och mamma vandrade ner i Gallerians gångar och fick syn på min absoluta favoritskoaffär of all times - Vagabond! Har säkert 7 par skor från dom. Även fast de är lite dyrare än vanligt så vet jag att de kommer hålla i flera år. Mina gamla svarta kängor (som jag nu slängt) hade jag i 4 år innan de gick sönder inombords. Fick syn på ett par som liknade de från Din Sko och köpte dem!



Bruna skinnkängor från Vagabond, 1000 kr.



I samma inlägg så skrev jag om att jag ville köpa en lite mindre version av den bruna väskan jag har nu (för det är ganska snyggt att matcha väska och skor i samma nyans) och lade upp bilder på två stycken olika väskor. Köpte då den ena.
Brun fejkskinnsväska från H&M, 149 kr.

Så därja, nu har jag uppdaterat om det jag shoppat idag. Nu ska jag lägga mig ner i mysiga soffan här hemma och glo på lite Supernatural (köpte säsong 4 idag också, men det var onödigt att lägga upp bild på det). Dricka lite kaffe är ett måste då också. Min bästa pappa köpte i förra veckan sådan där vaniljsirap man har i kaffe för att smaksätta det, så nu slipper jag slösa pengar på Espresso House varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0