Ställ frågor till mig!

2011-08-12 @ 00:39:41

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Vilken är den mest konstiga/dummaste komplimang du fått?

En kille sa till mig att jag såg gammal ut. Alltså, inte gammal-gammal som en äldre dam, utan att jag inte tillhör detta århundrade. Det var lite skumt.

Hur ofta bloggar du?

Försöker blogga varje dag, minst ett inlägg om dan iallafall!

Har du någonsin tagit eller provat droger?

Aldrig provat, kommer aldrig göra det heller.

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?

Läsa tankar, fast med kraften att kunna stänga av och på det för usch så hemskt det måste vara att behöva höra allas tankar hela tiden!

Vad skulle du göra om du inte hade någon rädsla?

Jag skulle bo i det mest hemsökta huset i världen och bli polare med spökena.

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.


Kommentarer
Postat av: Cecilia Rydell

ett annat århundrande, mjo det va lite konstigt (:

2011-08-12 @ 01:40:26     URL: http://rydz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0