One day even we will be saved.

2011-08-29 @ 20:57:29
Har den här låten på repeat hela dagarna långa.

Så idag fick jag reda på runt klockan 17.00 att jag ska jobba hela veckan ut på Svanströms butiken (den stora i city) vid Hötorget. Från 9.45 till 18.30 varje dag. Det kom som en rejäl shock. Först och främst så somnar jag inte förrens vid klockan 04.00. Ge mig några dagar att komma igång i en normal takt, tack? Och sen för det andra - jobba i en butik jag aldrig varit i ens? Jag kan ju den vid Stadsbiblioteket, jag har ju jobbat där varannan helg sedan november 2009 men det här? Uhh. Det här kommer bli en skräckvecka.

På fredag ska jag, Pao och Freddan iallafall kolla på usla rockband på Broder Tuck. Dem är säkert inte usla, jag gillar bara att säga det. En kollega till mig som har ett "rock" band ska spela då, så eh - kommer ut lite iallafall. Lilla Alex fyller ju 18 år då, men han ville inte följa med. Vi ska fira honom ordentlig på lördagen så han verkar okej med att vi andra åker utan honom. Lilla spelnörden ska förmodligen sitta inne och spela dataspel med sina gamla klasskompisar. Hade varit roligare om Alex hade följt med, men är man nörd så är man.

Aja, nu ska jag kolla på det senaste True Blood avsnittet och ta igen mig på Pretty Little Liars avsnitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0