Hurra hurra, det är lönedag!

2011-08-25 @ 12:08:02
Idaaaag ska jag ut och kolla i Fältöversten om jag hittar något intressant nog att köpa. Det jag är ute efter är ett par fejkläderbrallor som håller sig uppe! Köpte ett par på Cubus i vintras och det var nog mitt sämsta köp någonsin. Rätt storlek och allting, men nope - dem bara gled ner. Jätte roligt.

Jag är även sugen på att hitta ett par snygga, låga kängor. Jag har i vinter ett par bruna boots och ett par medelhöga svarta kängor med snörning fram, så jag vill ha ett till par.

Beställde nyss säsong 9 av Stargate SG-1. Som jag saknar den serien! Alex och jag tittade klart på säsong 8 för cirka tre veckor, så vi behöver verkligen säsong 9. Dock är det den säsongen då dem får in Mitchell i SG-1 - han är dålig och kan inte ta över O'Neills plats.

Sen ska jag köpa GAMEX biljetter till mig och Alex! Jag läääääääängtar. Det börjar närma sig, vilket betyder - gasp - att jag måste börja köpa tyg och liknande för att sedan be min faster sy ihop min Jaina Proudmoore outfit.

Sen ska jag gå myyyycket på bio. Det börjar kännas som att mina pengar kommer ta slut fort!

Ajuste! Sen fyller ju lilla Alex år - han blir ju hela 18 år! Woooo. Så då måste jag ju köpa en riktig present och sen en skämtpresent. Har redan bestämt mig för vad jag ska köpa som skämt, men eftersom att Alex gamla klasskamrater ibland kan titta in på bloggen så kanske dem skvallrar. Alex fyller år nästa vecka (2 september) så då dyker det upp lite bilder och så får ni se vad jag skämmer ut Alex med! Han kommer mörda mig.

Aja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0