Dagens aktiviteter.

2011-08-23 @ 17:59:55
JAG HAR INTE GJORT NÅGOT ALLS!

Nej, nu skämtar jag. Man gör ju alltid någonting, så jag förstår inte utrycket "Jag gör ingenting". Hmm, eller hur?
Aaaanyways. Idag har jag spenderat min tid med att glo på två avsnitt av The Tudors - är nämligen inne på säsong 3 och jag saknar Anne Boleyn. Sen städade jag upp lite hemma och sen har jag legat och sovit en stund, sen har jag spelat The Sims 3. Igår sökte jag lite jobb och liknande så idag kände jag för en dag av bara slapp och kul.

Jag funderar på att starta en ny kategori. Dagens Random Bild.


Vet ni vad? Jag börjar med det precis efter jag skrivit klart detta inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0