Dagens aktiviteter.

2011-08-26 @ 18:38:13
  • Vaknade klockan 11 av att mamma ringde för att väcka upp mig. Blääääääääh.
  • När jag väl klev upp (kl 12.30) så satte jag mig i soffan med en kopp kaffe och en kesoburk och glodde på ett avsnitt av The Tudors (är inne på säsong 3)
  • Får ett sms om att mitt paket från CDON är inlämnat och finns att hämta nere i Fältan. Orkar inte dra ner mitt lata arsle ner dit.
  • Möter upp mamma på hennes/mitt jobb för att luncha. Vi åt sushi, mumsa!
  • Pao kommer in för vi skulle in till stan!
  • Jag hittar ett par fejkläder brallor på BikBok och dem sitter perfekto!
  • Jag köper elaka presenter till Alex för hans födelsedag är ju nästa vecka. Lilla Alex blir 18 år!
  • Jag köper även något han kommer gilla, så han inte kommer fullständigt mörda mig.
  • Pao och jag åker buss.
  • Pao hoppar av vid Karlavägen och vi bestämmer oss för att gå på bio imorgon. Source Code!
  • Jag kommer hem, grannungarna ringer på och säger att dem tappat något på vår balkong. Vi hittar deras lilla napp och dem går hem.
  • Jag sitter nu här och väntar tills mamma och pappa kommer hem så det blir middag. Mumsa.

Min dag, och väldigt detaljerat eller?
Syns imorgon, blogg!

Kommentarer
Postat av: josephine-TÄVLINGAR PÅ BLOGGEN!

Vill du piffa till din dator med en webcam?

Isf är våran tävling perfekt för dig!

jätte enkla regler och om du inte brukar ha tur? Så har vi två priser!!!!!



klicka på länken!

http://twinblogg.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-en-webbkamera.html#comment

2011-08-26 @ 20:18:52     URL: http://twinblogg.blogg.se/
Postat av: josephine-TÄVLINGAR PÅ BLOGGEN!

Vill du piffa till din dator med en webcam?

Isf är våran tävling perfekt för dig!

jätte enkla regler och om du inte brukar ha tur? Så har vi två priser!!!!!



klicka på länken!

http://twinblogg.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-en-webbkamera.html#comment

2011-08-26 @ 20:18:56     URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0