Tv-säsongen har kickat in!

2010-09-21 @ 19:07:26
För ca 1 ½ vecka sedan så fick vi se det allra första avsnittet av andra säsongen av Vampire Diaries, perfekt timing då tredje säsongen av True Blood slutade för en vecka sen (om jag kommer ihåg rätt).
Och idag vaknade jag upp extra tidigt så att jag och min bror kunde kolla på det allra första avsnittet av How I met your mother, säsong 5. Sen glodde jag på det första avsnittet av 2 ½ men efter det. Imorgon kommer det första avsnittet av andra säsongen av Glee på tv i USA och snart kommer väl Desperate Housewives igång också.


Kommentarer
Postat av: Euro

Kul med massa nya uppdateringar, keep writing gal.

2010-09-21 @ 20:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0