Höstjacka, skor och håruppsättning.

2010-09-01 @ 19:37:37
Uppe i Dalarna finns det en liten by som heter Sågmyra. I den lilla byn så finns det ett lagerhus fyllt med märkeskläder till reducerade priser. Detta ställe heter Lager 157 och jag fyndar alltid något där. Senaste gången jag var där (vecka 31) så hittade jag en Koola Anna jacka som funkar till hösten. Den kostar ordinarie pris 899:- men jag köpte den där för 400 kr. Tänk på att kolla in det stället när du är uppe i Dalarna nästa gång. De har en fantastisk jeans avdelning där!

Kanske inte den bästa bilden.

Sedan så skrev jag om ett par skor jag hade spanat in på Vagabond i ett inlägg längre ner och jag har nu köpt dem och älskar dem.

Och sen idag när jag var hemma och var sjuk så satte jag upp mitt hår i en enkel tofs. Jag förvandlade sedan den in till det som syns nedan.

Som ett litet fågelbo!


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Åh vad fina skorna var!!!!! :D



Sv: Eller hur! Vore hur bra som helst med ett sånt slag spamfilter, blir sjukt irriterad på sånna där kopmmentarer..

2010-09-01 @ 20:56:15     URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: Jo det blir faktiskt nr 3 som blir nya profilbilden, men i nya headern har jag två bildern där jag skrattar så den kommer inte bli alltför allvarlig =)

2010-09-16 @ 14:18:29     URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0