Dagens bild tagen av hungrig, skrikande 17 årig kille.

2010-09-21 @ 17:54:09
Bestämde mig för att faktiskt fota min (enligt mig) ursnygga, gotiska outfit för dagen. När jag då kommer hem ber jag min lillebror Alex att fota min outfit. I retur så måste jag laga hans middag. Det blev en deal, förutom att han skrek att han var hungrig och när jag ej blev nöjd med bilden han tog så fick han damp och skrek ännu mer.
You are not to mess with a hungry 17 year old boy who could beat you down... with a stick.
Bilden nedan är i dålig kvalité pga min bror och hans lack of skills with a camera. Sen är jag inte heller nöjd med posen men vågade inte be om att ta en ny bild.
Värst va engelsk jag blev idag då.

Edit: Tog bort den hemska bilden.

Och vad snyggar till en outfit lätt som en plätt?



CONVERSE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0