Erik Hassle är kärlek.

2010-10-12 @ 20:12:16
Den här killen behöver mer kärlek i Sverige. De flesta vet inte ens vem killen är och han är ju svensk! Fy skäms på Sverige. Han är killen bakom hitlåten "Hurtful" som alla hört - det vet jag. Men ingen visste vem killen med den underbart mjuka rösten var. Sök på Erik Hassle på Spotify så vet ni nog att ni hört honom innan.
Sen är han ju så galet söt också! Han är nästan identisk med min kusin Fredrik, fast min kusin är inte söt enligt mig (vi är ju släkt, kallar honom för min syster/bror). Det är lite roligt för småtjejer brukar kolla efter min kusin och peka på stan. Det har nog att göra med att han är väldigt lik Erik. Det enda han saknar är Eriks underbara hår.

Erik överst, Fredrik nedan.

Fredrik gillar det inte när jag säger att han är lik Erik, han skulle nog mörda mig om han visste att jag gjorde ett blogginlägg om just han och Erik. He he.


Överst är Eriks nya singel "Taken (Still in my blood)" - JAG ÄLSKAR DEN!

Nedan gör Erik och Ellie Goulding en cover på Robyns låt "Be Mine."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0