Dumma, dumma tonårshy.

2010-10-05 @ 18:20:44

Jag har, som många andra tonåringar, hemsk hemsk och dum dum tonårshy. Finnar kan hoppa upp i mitt ansikte utan att jag vet varför. Jag försöker hålla mig borta från chips, choklad och annat gott skit.
Sen tar jag hand om mitt ansikte, mer än vad de flesta gör skulle jag nog tro. De produkter som finns ovan är de jag använder dagligen på mitt ansikte.

1. Foaming Face Wash från Demons & Angels. Den använder jag alltid först eftersom den tar bort smuts och orenheter, den kan jag till exempel använda för att ta bort smink. Den funkar galant.
2. Grease Lightning från Lush. En fantastisk produkt! Det är en gel som man duttar på sina finnar eller orenheter och de försvinner fortare än vanliga produkter som sägs göra samma saker. Den har jag bara haft sen i augusti, men jag rekommenderar den starkt!
3. A-creme från en hälsokost affär. Min mamma köpte den till mig för några sedan. Det är min dagliga dos av fuktcreme.
4. Aroma Cleanse från Decleor. Hudvårs experterna på Elisabeth skolan rekommenderade den till mig då den rengör på djupet och ger en fräschare look. Den funkar verkligen, även fast jag bara använt den i två veckor. Jag ser mycket piggare ut på något sätt och min hud ser ren ut.
5. Visibly Clear 2 in 1 - wash and mask - från Neutrogena. Kan användas som ansikts tvätt som renar på djupet eller som en mask som tar hand om orenheter. Den är helt okej, jag får dock inte så snabba resultat som jag helst vill ha.
6. Visibly Clear Blackhead Eliminating Scrub från Neutrogena. Jag har inte pormaskar som produkten anses ta bort men den funkar bra som scrub när jag inte har några fula, äckliga finnar på ansiktet.

Är det någon som kan rekommendera några andra produkter som verkligen funkar och håller orenheterna borta? Är så trött på att vakna upp med finnar varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0