2010-2011 - Black is the new black

2010-10-26 @ 21:01:09
För cirka en timme sedan så beställde jag hem ett par nya svarta kontaktlinser från D7.se. Jag har beställt från de förut, men då var det röda kontaktlinser inför New Moon premiären. Eftersom att linserna räcker i ett år så trodde jag att jag aldrig skulle använda de igen - men oj vad jag hade fel. Hade de inför vampyrfilmen jag och mina vänner spelade in förra året, hade dem när jag ville skrämma folk, hade dem under twilight fan eventet, hade de vid Eclipse midnattsvisningen. Jag hade faktiskt använding för dem och tänk bara vad jag kan göra med svarta som inte sticker ut så mycket. Man ser ju väldigt själlös ut, något jag siktar på. Ska ha dem nu till helgen när det firas Halloween, sen ska jag också ha dem under Alla helgonas helgen och under inspelningen av vår nya vampyrfilm.

De röda sticker verkligen ut.




Och för endast 349 kr så är det ett kap!

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Haha det ser himla äckligt ut!! :D

Sv: Tack!

2010-10-28 @ 11:26:58     URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: Om du hade varit i min sits hade nog du med lagt dig på båren och låtit läkarna ta hand om resten, det kan jag nästan lova :)



Ja jag hoppas verkligen att ärret blir fint men det verkar ju som det. Tråkigt det med ditt ärr men som tur är syns det ju inte så väl på foten :)

2010-11-01 @ 19:43:56     URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0