Taggad inför teori provet... not.

2010-11-03 @ 13:48:59
Imorgon, 11.45, skall jag till Trafikverket och göra mitt teori prov. Jag har ju haft körlektioner sedan i mitten av Maj ungefär och NU är jag äntligen klar. Hade nog fått det lite tidigare om jag och min pappa varit ute och mängdtränat mer på olika saker, och om jag faktiskt pluggat teori. Jag började i förra veckan. Score, right? Aja, jag ska nu sitta och plugga genom att göra teori prov på internet som min pappa betalat för. Så det är äkta frågor så jag känner mig säker. Jag klarar proven precis så jag behöver plugga mer och mer och mer.

Blir ingen uppdatering mer idag, men imorgon om jag klarat provet, så blir det uppdatering från GAMEX - Sveriges första spelmässa!

Kommentarer
Postat av: Jennilie

LYCKA TILL!!



Sv: Tack! Det var sååå kallt ute idag och blåste å var grått så jag kände inte riktigt för strumpbyxor och nån liten klänning. Det fick bli mer rejält och bekvämt =)

2010-11-03 @ 19:33:25     URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0