Min nya kärlek heter H&M.

2010-11-06 @ 22:45:20

Den här ubersnyggasupermysigaunderbara stickade tröjan letade jag över hela stan efter förra fredagen. På Drottninggatan i Stockholm så finns det nog 6 stycken H&Ms och ingen av butikerna hade den inne! Helt slutsåld! Jag fick panik, för jag ville så gärna ha den! Den är ju så min stil - casual! Men efter att ha letat på flera andra H&M i stan utan någon tur så stack jag hem, ledsen och besviken. Jag gick upp på Karlaplan och bestämde mig dock för att spana in på H&M i Fältöversten.
Vad hittar jag på första bordet i butiken? MIN TRÖJA! Utan att ens prova den så grabbade jag tag i en och betalade i kassan. När jag kom hem blev jag ännu mer lycklig - den satt perfekt! Den är ubersnyggsupermysigochunderbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0