Vampire Diaries

2010-05-13 @ 16:21:29
Sitter just nu och tittar på episod 20 av Vampire Diaries med min mor som inte sett det avsnittet än. Jag såg det för två veckor sen och behöver inte ens glo på det, men jag gör det ändå. Fast datorn är självklart i knät. Med filten runt mig och varm choklad på bordet så känner jag mig på riktigt mys humör. Ville nog hellre göra något annat när jag nu är ledig idag, men aja. Jag och min mor tänkte gå ut runt Haga parken här i Stockholm - innan de stänger ner gå vägarna runt där pga att Victoria och Daniel ska flytta dit - men så blev det icke. På söndag får det lov att bli istället.
Imorgon ska man praktisera, även fast de flesta är nog lediga från jobbet eller whatever. Jag jobbar imorgon pga att jag tog ledigt från praktiken i måndags för de behöver mig mer imorgon. Brorsan har ledigt idag, imorgon och på måndag. Vilken lyckost!

Andarana out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0