Nej, nu orkar jag inte mer.

2010-05-18 @ 15:36:24
Jag orkar snart inte med detta som folk skulle kalla liv. Efter att ha lidit av depression och stress under hela tvåan så kommer det fram att jag kommer inte få G i Engelska, mitt bästa ämne, pga att jag har en hora till lärare som borde faktiskt dött av lunginflammation (som hon låg på sjukhus för).
Varför kommer jag inte få G? Jo, för jag läste aldrig Frankenstein boken (som skulle lästs ut i December) och skrev en uppsats om den. Varför läste inte jag boken vid det tillfället då? Jag hade andra saker att tänka på, ja som att inte ta livet av sig. Jag led verkligen av fruktansvärd depression och har känt mig så jäkla värdelös den senaste tiden. Jag kommer förmodligen få IG i minst fem ämnen pga detta. Och depressionen beror inte på mig, det beror väldigt mycket på lärare som ställer aldelles för höga krav på mig och stressar ihjäl en. Jag gjorde andra uppgifter och sköt upp engelska uppsatsen tills jag fick gå på ett EVK (eller vad det nu heter, typ som ett utvecklingssamtal fast med rektorn för att se till att man tar igen det man missat under terminerna) och då började jag ta tag i det. Jag lånade boken men fick sedan andra saker att tänka på, andra uppgifter att göra och så blev det så att jag började läsa Frankenstein i förra veckan. Jag mailade igår till min lärare och frågade när sista datumet att skicka in uppsatsen till var, och fick ett bitchigt svar tillbaka att det skulle vara inlämnat innan jul och att hon kommer inte kunna hinna rätta det denna termin så jag får IG i kursen. Jag har gjort allt i kursen, varenda liten jävla uppgift, prov och inlämningar. Och så ger hon mig, som är en av de bästa i klassen på engelska, ett IG pga en liten jävla uppgift som är helt jävla meningslös om du frågar mig.

Men jag orkar verkligen inte mer. Om jag får gå om tvåan så orkar jag verkligen inte mer. Jag är verkligen på humör att mörda eller bli mördad. Jag vill iallafall skapa rädsla för jag vill inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0